Thursday, March 31, 2011

mCm nER nK PuJuK kUciNG OuTDooR jD kUciNG iNDooR.......

suasana hari ni nk kata panas tk la panas sbb mendung jer mcm nk ujan tp ujan...huhuhu...tk kisah la apa pn keadaan cuaca hari ni....
Tapi topik hari ni mcm ner ekkkk nk pujuk kucing outdoor untuk jd kucing indoor....kt belakang umah aku ada 2ekor kucing female and male...yg female tgh bunting dan yg male gedik2 jer....hahaha....mmg aku selalu bagi kedua2nya mkn pagi sbelum gie keja, petang bila aku balik keja dan malam sebelum aku tutup pintu belakang dlm erti kata tido time......yg female tu mmg tk mesra alam langsung tp yg male tu mmg gedik....bulu yer warna oren dan secara tak rasmnyai aku bagi nama BoBoY kebetulan aku bulus aku yg 2ekor tu pn tk ada masalah dgn BoBoY...setiap kali nk bg makan BoBoY mesti gedik2 golek2 manja depan aku dpt la juga aku usap dia 2-3kali pastu bila dia terperasaan tangan aku mula la dia menjauhkan dirinyer...puas juga la aku buat aksi pujuk memujuk dgn BoBoY tp nonhadoooooo.....walau apa pn aku akan ttp usaha utk dptkan BoBoY....
BoBoY oNe DaY YoU'LL bE MiNe......

No comments: