Tuesday, March 22, 2011

SCaNDaL mY HuBBY...

huhuhu...cuak jer bunyi topik nyer...hahaha...bukan apa kucing aku yg ke 4 ni mmg manja and nakal gila ckp HuBBY aku jer yg dia dengar...kalu aku yg panggil nama dia jangan la bermimpi disiang hari dia nk datang...nama nyer CHoMeL a.Ka DeBaB sbb dia semmgnya besar and gemuk...hehehe...sesungguhnyer CHoMeL mmg kesayangan HuBBY aku ketika tu maklum la tk ada anak kecik lg....CHoMeL hanya ikut arahan dan cakap HuBBY jer...setiap kali nk maghrib nnt HuBBY panggil CHoMeL!!!!!!!!!! balik dh mlm (mcm pgl anak masuk umah...hehehe) apa lg berdesuppppp nnt CHoMeL masuk umah...cuba kalu aku yg panggil sampai dh nk kuar anak tekak dia buat tk tau jer....tp yg pelik nyer CHoMeL tu male bkn female....hehehehe...tp sejak CHoMeL hilang HuBBY selalu terbayang2kan CoMeL....kekdg nk surat kabar tk nk sbb HuBBY dh biasa kalu baca surat kabar CHoMeL akan duduk atas surat kabar dan lepas tu  bergaduh la dorg berdua (habit HuBBY baca surat kabar smbil meniarap)...hehehe...dan skang HuBBY suruh aku cari anak kucing dari baka siam sbb CHoMeL adalah dari baka siam...


iNiLaH CHoMeL SCaNDaL HuBBY kU

No comments: