Tuesday, May 10, 2011

~ aLL iS aBoUT MoNTH of MaY ~

Sesungguhnya Bulan May ada bulan yg sememangnya kesukaan aku....
Ini disebabkan setiap kali bulan May aku akan menyambut hari lahir insan2 tersayang dlm hidup aku...
Bermula dgn 5May, aku menyambut harilahir The Only Son dalam keluarga aku iaitu anak bujang aku PuTeRa uMaRJiHad yg kE 4Thn....
Seterusnya 7May, adalah harilahir SuaMi kU yg TeRCinTa ~ MoHaMaD aBU HaSSan...
Dan yg terakhirnya adalah harilahir aku sendiri 9May....
Tapi tiu bkn bermakna aku telah melupakan harilahir anak2 yg lain...
TIDAK!!!!!
Anak aku yg sulung baru saja menyambut harilahirnya yg kE 13thn pada 9April yang lepas...
Dan anak aku yg ke 2 plak akan menyambut harilahirnyer yg kE 12thn hujung tahun ni...
Begitu juga dgn anak2 bulus aku yg akan aku sambut harilahir mereka...
Inilah sebahagian retetan kehidupan aku....

No comments: