Tuesday, May 03, 2011

~ MoNTH oF MaY iS CoMiNG ~

Aku masih keBZ'ian lg...
Bukan bz apa pn bz dgn dok mikir anak2 bulu yg masih tk boleh dok berdekatan...hahahaha
Semalam aku mulakan episode mengurung...huhuhu
Nak tido semalam aku masuk ke-empat anak2 bulu dlm sangkar...
Dan bermakna bermula la episode mengerang2 dalam sangkar....hahaha
Dan pagi tadi bila aku nk bg dorg aku nengok drama yg mana anak2 bulu baru tido dlm umah (yg dibuat dr kotak A4) dan itu bermakna bERRY & SNoW tido atas kain (yg mmg tersedia dlm sangkar)...hahaha

Apa2 pn tQ so much to mY CaTs LoVeR FRiENDs, TeDi kerana telah memperkenalkan Knora pd anak2 bulus tu, KeeN YeP terima kasih kerana sudi menjaga anak2 bulus itu utk sementara waktu dan Farahliza kerana sudi menghantar anak2 bulus tersebut....
Jasa dan kebaikan anda semua amat dihargai.....

No comments: